Detaljer - Tema fredag


Många är de här och vad har man dem till...??



21 kommentarer:

Pialotta sa...

Absolut ingen som helst aning vad detta föreställer.. ???

sinneskatten sa...

Aha! du har fotat en typisk mojäng!
Men en väldans invecklad sak.
Ha en skön helg/Carina

Monica sa...

Jaha och vad är detta;-)))
Ha en skön helg;-)

Kerstin: sa...

Ojojoj! Tur att man inte behöver använda den..... vad det nu är :=) Jag är säker på att den skulle börja strula så fort jag rörde denna manick!

Älgörtssaft är gott. Ett litet företag i grannbyn tillverkar och säljer den. Jag har provat att göra själv en gång och det blev INTE gott. Smakade och luktade terpentin :=))) Jag gjorde nog nåt fel.....

Ha en skön helg! Här vräker snön ner så jag får en vit helg!

BP sa...

Sitter med iPhonen på T-banan och ser inte heller vad det är, men mojängen ser väldigt klurig ut och jag gillar den:-)

anemonen sa...

Här var det många detaljer och en spännande sak. Nu får det min hjärna att gå igång och fundera vad det kan vara. Gillas!

Erik "Semlan" sa...

Intressant! Många metalldetaljer!
En massa små hjul, någon typ av lyftanordning?
Knepigt förstå vad det är jag ser på för något...
Jag får fundera vidare. :-)

Lasseivåmma sa...

Spännande bild med massor av detaljer som jag skulle kunna ha användning av.
Är det bakänden på en bärgningsbil kanske.

ulla laiho sa...

Och stödhjul har den - liten pojke liten leksak - stor pojke stor leksak.

Anitas Blogg - Malta sa...

Detaljrikt, intressant och väldigt spännande. Vad det nu kan vara :-)

Anni sa...

Så spännande med alla blanka välputsade delar som ser rent av oanvända ut och så det enorma slitaget på en helt annan yta!
Klurigt!

Asbjørg sa...

Her var det mange detaljer,men hva det er?Nei det klarer jeg ikke å tyde!

Jah Hollis sa...

En katapultstol?

Anki sa...

En arbetsbänk av något slag, som kan rulla, och mycket använd... har ingen aning om vad det är.

Anki sa...

Du var bra på att gissa. Men inte jag, för det som du har på din bild skulle jag aldrig ha gissat.

Mona sa...

Har läst mig till av kommenterar hos andra vad det är. Det hade jag aldrig kunnat gissa. Kul bild med otroligt många detaljer. Ser avancerat ut!

Annelie Esseus sa...

Jisses..VAAAAD är detta? Kul bild!

Nett sa...

Ja ojdå, vad skall detta vara tro :)

judotter sa...

Här var det verkligen detaljrikt - du har uppfyllt kravet med råge.

Bildgatan sa...

Detaljrik? Ja, verkligen och vad det är vet jag inte men gissar på ... hm i alla fall något som jag inte kan pillra i utan att sabotera.

Här har du ju även en bild för dagens fotoutmaning i metall.

tinefiskrivnaord sa...

Någon ihoppfälld mojäng på ett flak. Men vad för sorts mojäng vet jag inte. =o) Kul med lite gissnings lek!
Trevlig helg!