Valfri bild - Ordlös onsdag V 50


20 kommentarer:

Pysselfarmor sa...

Tant Brun vid hennes kaffestuga i Sigtuna

LissenTo sa...

Hon ser lite fundersam ut, tant Brun. Bråda dagar kanske?

Ha en fin onsdag. // Lissen

Erik "Semlan" sa...

Söt figur. :-)
För tankarna till äldre tider.
Julen stormar närmare. ;-)

Mormor sa...

Det må være Tante Brun. Så fint.
Ha en god dag.

Ezter sa...

Undrar vad hon tänker på?

Millemilla sa...

Så fin hun er, tante Brun.
Liker den historien sååå godt!
Takk for bildet:-)

Ha en god dag!

Maria Lundmark Hällsten sa...

Fin bild, mina tankar går till en farmor...eller mormor för all del. Tant brun är i alla fall ett passande namn. Passar på att önska dig en God Jul!

Hanna sa...

Hon ser mycket nöjd och glad ut. Kanske många som hälsar på henne? ;0)

God jul och gott nytt år!

Birgitte sa...

Ej hvor er hun dejlig !

BP sa...

Undrar om du har hittat figurerna i föregående inlägg på samma kaffestuga som Tant Brun...
Inga ord behövs hur som helst;-)

EliogBella blogg sa...

For et herlig bilde, I love it.

Lena o Tommy sa...

Vilken käck gumma!

Marit Johansson sa...

Ja den bilden är ju jättefin. Där har jag varit för flera år sedan!

anemonen sa...

Så sött jag älskade tant gredelin en gång för länge länge sedan. Men tant brun är godmodig.

Pysselfarmor sa...

Svar till BP
nej förra inläggets bild är fotograferad på Hornsgatan, Stockholm

Marianne sa...

Jeg tror hun ønsker velkommen!
Flott bilde!
Ønsker deg en fin jul!

Kerstin: sa...

Så fint! Tyckte att jag kände igen henne och när jag läser din kommentar kommer jag ihåg att jag stötte på Tant Brun för några år sen i Sigtuna.

Pialotta sa...

Ingen bekant till mig precis, men damen har ett runt o fint ansikte :)

Rejen sa...

En rigtig bedstemor, hvor er hun sød...;D

SigridfraEnget sa...

Vilken härlig gumma!