Ensam - Tisdagstema




Så vill jag passa på att tacka för två awarder.
En från Sigrid-fra-Enget  som motiverar det så här: "Pysselfarmor skal få den av meg; for alle hennes fantastiske "Bilder från förr och nu". Pysselfarmor pysslar med mye, kreativ som hun er, og hun trives visst aller best på sin barndoms gård i södra Lappland."

En likadan har jag fått av Mona därför att hon tycker att jag vackra bilder som vart och ett är ett litet konstverk. 

Tack tack ni båda och det värmer mitt lilla hjärta det ni skriver.

14 kommentarer:

Erik Semlan sa...

Det var en lustig liten maskot.
Den ser lite sorgsen ut tycker jag.
Verkar klart ensam.
Roligt att bloggare visar uppskattning, grattis!
Jag håller med dem. :-)

Zanna sa...

Den var söt :)

Monica sa...

Härlig liten ensam vovve den skulle nog mina tjejer gilla;-)
Ja nog är det ensamt alltid trots att man har tre till.
Ha det bra och GRATTIS till Awarden

Pialotta sa...

Den lille krabaten ser en aning Ensam ut .. letar kanske efter sina lekkamrater ;)

llhertz sa...

En liten nyfiken rymling, ensam ute på egna öden och äventyr. Lite avvaktande.
Kul med uppmuntran från andra bloggare du är så värd det :)

BP sa...

Ja lägger man upp sådana bilder som du - dagens sötis inkluderad - så är det väl klart att du får awarden, dessutom från två tjejer!!! You deserve it because you are worth it:-)

Mormor sa...

Kjære noen da. så ensom og forlatt, men søt.
God kveld.

SigridfraEnget sa...

En gullig liten sötnos! :-)
Och awarden förtjänar du!

Malys krok sa...

Så søt liten hund! Er nok verdens minste rase den der!
Takk for hilsen! Disse neglene var der på prøve,for moro skyld. Det er mange år siden og du kan tro de har vært korte siden den gang! de var ikke mine! -Margit-

Klimakteriehäxan sa...

Det där är kanske en ensam, men stark?

Margita sa...

Tack för berömmet vantarna är klara och kommer på min blogg och jag älskar dem

Elisabeth sa...

Du är värd många awards, med alla fina bilder och kommenterar!

Mia sa...

Nämen....sicken liten ensam stackare ;-) Fiiiin.....

Marit Johansson sa...

Så kul med awarden, grattis!
Den lilla figuren på bilden tycker jag mig känna igen, finns nog i 8-åringens leklåda, bra tolkat!