Upptagen - Tisdagstema


23 kommentarer:

Marie sa...

...och dessutom med nå´t roligt ;-)

4U2 sa...

Väldigt fin bild!

BP sa...

Å här har vi en kopia på pappan! En härlig bild som får mig att längta efter sommaren. Eller kanske dags att sticka till Thailand;-)

Annemor sa...

Mormor på muren, med adressekrøll.
Nydelig bilde og man forstår hvorfor noen er opptatt.
Ha en fin dag.

Beppan sa...

Med sådan sysselsättning kan jag också tänka mig att vara upptagen...
Härlig bild!
:-)

Monica sa...

Vilken härlig bild, att bli upptagen är visst riktigt roligt:-)
Ha en skön dag;-)))

Lasse i Vomma sa...

I allra högsta grad upptagen, snygg tolkning.

SoF sa...

Glädjespridarbild!!

Pialotta sa...

Riktigt upptagen.. bilden förmedlar en känsla av lek o bus.. så härlig :)

Cecilia Artista sa...

Härlig kärleksfull bild!
Så fint att vara upptagen av att ha roligt!

Rantamor sa...

Tjooohooo va härligt jag blir så glad av det fotot....
och samtidigt lite avundsjuk !!!

Härligt.

Erik Semlan sa...

Vitsigt tolkat av dig.
Dubbelt upp(-tagen) menar jag. ;-)
Härlig vattenlek du fångat.
Visste inte att det var så kul att bli upptagen. :-)

Klimakteriehäxan sa...

Så härligt!

llhertz sa...

Upptagen med lek och bus och spänning och med att vara två. Den här bilden gör mig jätteglad med ett stort leende i hela nunan.

Elisabeth sa...

Vilken "gose". Såklart att man är upptagen!!

Mia sa...

Men åhhhh...man bara leeeeer!!!
Ler också när jag läser att du är född "ett stenkast" härifrån ;-))

Malys krok sa...

Så skjønn! Både opptatt av vannet, og opptatt men det fine barnet! Flott!
-Margit-

tantmarit.se sa...

Just nu känns det som om vi är LLÅÅÅÅÅNGT ifrån att kunna ta sådana bilder, åtminstone häromkring...
*SUCK*

Benita sa...

Jättefin bild.

Har kikat runt lite bland dina fina bilder och en sak som jag saknar i din blogg är datum för dina inlägg.

Pumita sa...

En fin ögonblicksbild! Det finns inget bättre än att vara upptagen med något roligt, att leva i detta nu.

Pysselfarmor sa...

Svar till Benita
Du ser datum i kommentarerna...förbehåller mig rätten att inte ha något datum någon annanstans.

SigridfraEnget sa...

Å, vilken härlig bild! Glädje!

Kerstins foto sa...

Makalöst fin bild och upptaget är det i dubbel bemärkelse. En bild jag blir glad av. :)